Wij accepteren de volgende betaalmethoden: iDeal, Klarna, Apple Pay, Google Pay, PayPal, en de volgende creditcards: MasterCard, Visa, en American Express. Betalingen worden verwerkt zodra uw bestelling is verzonden. Bij betaling via iDeal, PayPal, Klarna, Apple Pay of Google Pay wordt u doorgestuurd naar de betreffende website of app om veilig in te loggen en de betaling te voltooien. Na de transactie keert u automatisch terug naar onze webshop.
FAQ
- Welke betaalmethoden accepteren jullie?
- Waar is mijn restitutie?
- Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?
- Waar is mijn orderbevestiging?
- Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen?
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- Naar welke landen verzenden jullie?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Kan ik mijn bestelling volgen?
- Kan ik een artikel retourneren of ruilen?
- Hoe retourneer ik een artikel?
- Wat moet ik doen als ik mijn retourbon kwijt ben?
- Mijn bestelling is aangekomen, maar het is niet zoals verwacht. Wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het om een artikel te retourneren?
- Verkopen jullie cadeaubonnen?
- Leveren jullie kerstcadeaus zowel aan particulieren als bedrijven (MKB)?
Betaling
- Welke betaalmethoden accepteren jullie?
- Waar is mijn restitutie?
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Waar is mijn restitutie?
We streven ernaar om restituties binnen vijf dagen te verwerken nadat een artikel naar ons is teruggestuurd. Houd er echter rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat uw bank de betaling op uw rekening heeft verwerkt. Houd er rekening mee dat het maximaal tien werkdagen kan duren nadat u het artikel naar ons heeft teruggestuurd voordat u contact met ons opneemt over uw restitutie. We nemen per e-mail contact met u op om u te laten weten wanneer uw restitutie is verwerkt.
Bestellen en bezorging
- Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?
- Waar is mijn orderbevestiging?
- Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen?
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- Naar welke landen verzenden jullie?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?
Ja. U kunt een bestelling plaatsen als gast zonder de verplichting om een account aan te maken. We raden u echter aan om een account aan te maken als u uw bestelgeschiedenis wilt controleren en uw winkelwagenartikelen en betalingsgegevens wilt opslaan voor de volgende keer.
Waar is mijn orderbevestiging?
De orderbevestiging wordt automatisch naar uw e-mailadres verzonden wanneer u een bestelling plaatst. Als u uw orderbevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, neem dan contact op met contact@jouwkerstcadeau.nl voor het geval er een probleem is met uw bestelling. Controleer de spam- of ongewenste e-mailmap van uw mailbox voordat u contact opneemt, voor het geval de orderbevestiging daarheen is geleid.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Normaal gesproken annuleren we alleen bestellingen als er een probleem is met de voorraad, of als u ons hebt gevraagd om te annuleren. Accepteer alstublieft onze excuses als uw bestelling wordt geannuleerd vanwege een probleem aan onze kant. We bieden altijd een alternatief product aan en verwerken uw restitutie zo snel mogelijk.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u na het bestellen contact met ons opneemt via contact@jouwkerstcadeau.nl, kunnen wij uw bestelling mogelijk annuleren voordat deze wordt verwerkt. Als dat niet lukt, verzenden wij uw bestelling en kunt u deze na ontvangst retourneren als u dat wilt.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt uw bestelling nog wijzigen voordat deze is verzonden. Mail naar contact@jouwkerstcadeau.nl. Helaas kunnen we de bestelling niet meer wijzigen nadat deze onderweg is. Wilt u een grotere hoeveelheid of een extra product toevoegen? Plaats dan een nieuwe bestelling online.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die binnen Nederland worden verzonden, worden binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd. Verzending naar landen buiten Nederland kan tot 10 werkdagen duren. Bij grotere bestellingen kan de levertijd iets langer zijn, omdat we elk pakket met dezelfde zorg en aandacht samenstellen.
Neem contact op als uw bestelling niet binnen de verwachte tijd is geleverd, dan controleren we de status van uw bestelling.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden binnen Nederland en ook naar België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Noorwegen en Zweden. De verzending wordt verzorgd door DPD, PostNL, DHL, of BPost, afhankelijk van de grootte van de bestelling.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Verzendkosten zijn afhankelijk het land waar het naartoe wordt verzonden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja. We bieden updates in elke fase van uw bestelling, vanaf het moment dat u deze plaatst, tot aan de verzending en levering. In uw e-mails met de leveringsbevestiging ontvangt u een trackingreferentie die u kunt gebruiken om de voortgang van uw bestelling online te controleren. De verzending wordt verzorgd door DPD, PostNL, DHL, of BPost, afhankelijk van de grootte van de bestelling.
Retourneren
- Kan ik een artikel retourneren of ruilen?
- Hoe retourneer ik een artikel?
- Wat moet ik doen als ik mijn retourbon kwijt ben?
- Mijn bestelling is aangekomen, maar het is niet zoals verwacht. Wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het om een artikel te retourneren?
Kan ik een artikel retourneren of ruilen?
U kunt uw non-food artikel binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, zolang het onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking zit met alle labels en etiketten eraan bevestigd. Lees het retourbeleid.
Etenswaren kunnen niet worden geretourneerd.
Hoe retourneer ik een artikel?
Neem contact op met ons klantenserviceteam via contact@jouwkerstcadeau.nl. Als de retourzending binnen de 14-daagse annuleringsperiode valt en voldoet aan onze retourcriteria, sturen we u een retournota per e-mail. U moet deze afdrukken en op de verpakking van het product plakken wanneer u het naar ons retourneert. U moet geschikte verpakking regelen en betalen wanneer u een artikel retourneert.
Wat moet ik doen als ik mijn retourbon kwijt ben?
We sturen retourbon per e-mail, dus als u de e-mail die we u hebben gestuurd kunt vinden, print u gewoon een nieuwe. Als u deze e-mail niet kunt vinden, neem dan contact met ons op en vraag of we deze opnieuw naar u kunnen sturen.
Mijn bestelling is aangekomen, maar het is niet zoals verwacht. Wat kan ik doen?
In het zeldzame geval dat uw bestelling beschadigd of defect aankomt, maak dan foto's van het betreffende product en stuur een e-mail naar ons klantenserviceteam via contact@jouwkerstcadeau.nl met de details. We reageren binnen 48 uur. Als u het product om welke reden dan ook niet leuk vindt, accepteren we het graag als retourzending, op voorwaarde dat het in "als nieuw" staat is, in de originele verpakking met alle labels eraan bevestigd.
Hoe lang duurt het om een artikel te retourneren?
Dit hangt af van de vervoerder of verzendmethode die u kiest bij het retourneren van uw artikel. Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, stellen we u hiervan per e-mail op de hoogte. We streven ernaar om restituties binnen vijf dagen na ontvangst van het artikel in ons magazijn te verwerken, maar het kan enkele dagen duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de restitutie op uw rekening of op uw kaart verwerkt.
Overige
- Verkopen jullie cadeaubonnen?
- Leveren jullie kerstcadeaus zowel aan particulieren als bedrijven (MKB)?
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Dit is nog in ontwikkeling. De cadeaubonnen worden elektronisch per e-mail verzonden en bevatten een uniek referentienummer.
Leveren jullie kerstcadeaus zowel aan particulieren als bedrijven (MKB)?
Wij bieden een breed assortiment aan kerstcadeaus voor zowel MKB als particulieren. Of u nu een persoonlijk cadeau zoekt of een grote bestelling wilt plaatsen, bij ons vindt u zorgvuldig samengestelde opties. Voor grote bestellingen kunt u contact opnemen via contact@jouwkerstcadeau.nl – we helpen u graag verder.